Verzending en Levering
Verzendinformatie - Lizabella
Heeft u de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Natuurlijk wilt u er zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om zo duurzaam mogelijk te werken en eerlijke prijzen voor onze producten te bieden, hebben we ervoor gekozen om goederen in bepaalde hoeveelheden te verpakken. Zodra we onze minimale hoeveelheid hebben bereikt, worden alle bestellingen in één keer verzonden door onze leverancier. We hopen op uw begrip en dat u ons helpt een betere en gezondere wereld te creëren!
Levering
Hieronder vind je de gemiddelde levertijd voor al onze pakketten:
Als je bestelling vóór 13:00 uur (GMT+1:00) Central European Time (CET) wordt geplaatst, wordt deze dezelfde dag verwerkt:
-
Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen (ma-za)
-
Verzendtijd: 2-8 werkdagen (ma-za)
Geschatte levertijd:
Zodra je bestelling is geplaatst, kun je eenvoudig zien wanneer je pakket wordt verwacht na verwerking. Je ontvangt een persoonlijke track & trace-code via e-mail, waarmee je je bestelling kunt volgen via onze Track & Trace-app. Klik op onze Volg je bestelling pagina om je pakket te volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn momenteel gratis voor klanten uit Nederland en Belgie.
Is een pakket verloren gegaan?
Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet geleverd kan worden, sturen we altijd een nieuw pakket voordat we onze restitutie- en retourvoorwaarden toepassen.
Waarom werkt mijn zending-tracking niet?
In sommige gevallen kan het zijn dat het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig heeft om de locatie van het pakket bij te werken. Wij danken je voor je geduld en begrip.
Vragen?
Voor verdere vragen kun je altijd contact met ons opnemen via support@lizabella.nl.
We staan altijd klaar om je te helpen!
Bedrijfsnaam: Lizabella
Adres: De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk, Nederland
KvK-nummer: 95984178
Email: support@lizabella.nl
Telefoonnummer: +31651724952